torsdag, augusti 11, 2005

Trashiga snittar och glamour

Jag har pratat om snittar tidigare och propagerat för små smörgåsar. Men aldrig har jag väl kommit upp i klass med det här. Kolla in vilka snygga snittar innerstadstrashet har fixat! Glamour.
Fast jag imponeras nästan ännu mer av lägenheten. Verkar otroligt flådig. Jag skulle nästan bli rädd om inte förmildrande mänskliga inslag i form av Ikea-möbler hade skymtat på bilderna. Och musiken får väl stå för trash-inslaget...

Det närmaste glamour jag har kommit de senaste dagarna (egentligen bland det mest glamorösa som hänt under hela mitt yrkesverksamma liv, det är inte som Alice som får smaka på Niclas Mat och äta Jan Hedhs choklad mest varje dag) är att äta vetelängd med Dogge från Latin Kings medan han försökte sälja in en telefon.

Inga kommentarer: