onsdag, november 09, 2005

Vad menar dom?

"Till dig som cyklar till jobbet i stället för att ta bilen - här är din ost"
Och så är det reklam för en fjompig lättost?

Det är väl de som åker bil som måste dra ner på fettet. Cyklar jag till jobbet så har jag ta mig tusan förtjänat att få äta riktig ost!

5 kommentarer:

bani sa...

*asg*

Helt rätt resonerat. Och den där Scan-reklamen sen då - "jag har lagt mig till med en ny vana" - men fortfarande plufsig kille framför öppet kylskåp mitt i natten som proppar i sig mackor! Så vansinnigt dumt.

Frida sa...

Fast min absoluta hatreklam just nu är ändå den för Nokias lyxtelefon (detaljer som glimmar till i korta ögonblick mot svart bakgrund samtidigt som en kvinnoröst och en mansröst viskar överspända saker om juveler och konstverk). Den är såååå hemsk. Och såååååå lång.

Anonym sa...

TV-reklamen slipper man lätt genom att titta på SVT... och då slipper man dessutom rätt mycket billiga, ytliga, amerikanska skräpprogram med :-)

(Därmed inte sagt att jag aldrig kollar på reklamkanalerna)

bani sa...

Äsch, men Vänner går ju på femman... etc. ;-)

Måste dela med mig av dotterns kommentar till D-Juice-reklamen med David Hasselhoff, ni vet när han sjunger "Freedom" på en konsert (gissningsvis i Tyskland...). "Det värsta med den här reklamen är att hans jacka blinkar!"

Vet inte om det är det värsta...

Anonym sa...

Hej tjejen!
Kom och var med i matforumet!