söndag, oktober 09, 2005

3

Anette skickade vidare frågor som hon fått från Ilva. Jag svarar snällt.

3 saker som jag gillar:
God mat, höstfärger, inredningsbutiker
3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
Oprovocerat våld, slask, hudcancer
3 viktiga saker i mitt hem:
Min sambo, datorn, diskmaskinen
3 slumpvis valda fakta om mig:
Jag är född i Skåne, jag har voltat med en bil, jag bryter alltid kedjebrev
3 saker jag vill göra innan jag dör:
Skaffa barn och se dem växa upp, ha ett roligt arbetsliv, resa mer
3 saker som jag kan göra:
Baklängesdyk, hålla igång en konversation, skriva nya texter till befintliga melodier,
3 saker som jag inte kan göra:
Busvissla, prata italienska, köra buss
3 saker som jag säger mest:
"Vi måste verklingen ta och sätta upp de där listerna snart", "Jag är hungrig", "Hur går det med texten?"
3 kändisförälskelser:
En passion för Johnny Depp (Officer Hanson i 21 Jumpstreet) utbyttes mot djupt intresse för Kurt Cobain och stort gillande av Nicolas Cage (Sailor i Wild at Heart)
3 personer som jag tror kan svara på dessa frågor:
Som sagt, jag bryter alltid kedjebrev.

Inga kommentarer: